duminică, 8 noiembrie 2009

I`m back!And i`ve got a cock man:))

Nu am mai aparut demult prin zona..Incepusem blogul din prostie si il consideram un prieten bun..Ii promisesem ca macar 2 minute voi fi alaturi de el in fiecare seara, dar l`am parasit..
Acum imi dau seama cate am sa ii povestesc..o tabara de engleza fara engleza, cu un fat-frumos, cu englezi beti, cu Iuli, Mada si Didi..o saptamana la mare, o noapte in white, o zi in vama cu un vis spulberat..primul camp, unde apare din nou iubirea..naspa..incepe viata de liceu..ma obisnuiesc..relatie de o saptamana..apare Grey`s Anatomy in viata mea odata cu visul de a fi chirurg..iubirea din camp se intoarce,se spulbera si renunt..cele mai dragute pariuri.."VOI FI CEL MAI TARE CHIRURG GENERAL DIN ROMANIA"..o noapte dormita in15 cm..o betie nasoala..si acum mahmureala ma bantuie..

*poate voi dezvolta fiecare subiect:)

Un comentariu:

  1. Ooo :>
    Bravo Cata ! :-bd
    Te-ai apucat de scris ! :))
    Tine-o tot asa ! >:D<
    Ai avut o viata plina si ai ce povesti.:)

    RăspundețiȘtergere